14:15

Hotmail är SÄMST!  jag har fått skaffa en ny mail pga att den andra vägrar funka?
aja thats life :)
min nya mail är
[email protected], adda!

Imorgon eller ja snarare inatt så bär det av till sälen, för en kick off helg, vi blir kvar där ända tills på söndagen :)
ska bli spännande & grymt roligt att få träffa alla, få sitt boende osv!

sen nästa vecka är det också lite utav en hets vecka, ska jobba lite mer &  sedan baka för X antal ungdomar för en tjejkonferans vi ska ha på torsdagkväll :)
sedan så har jag lite småprojekt på gång som jag hoppas kommer att gå fullbordan, men Gud är god!

nu ska jag fixa klart tvätte, mamma du finns alltid med i mina tankar!

klockan är 14:28 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vems huvud passar in på kroppen?

Postat av: Johanna

Hej gumms!



Trodde du skulle hälsa på oss i tisdags! Tråkigt att du inte kunde komma. Men vi får ses en annan gång! Ville bara titta in och säga hej :-) ska gå och laga mat åt man på hemmgång nu ;-)



Ha det bäst! Välkommen över en annan gång!



JO

2008-11-12 @ 20:14:54
URL: http://lijoan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback