15:52

Helgen har varit super mysig..
var faktiskt ut i fredags nykter & glad :) hade en SUPER NIGHT
sen så missade jag & andrea sista bussen hem så vi väntade på första bussen som kom 05:30 helt sämst haha, me det gick bra, det var ju fortfarande mörkt när man kom hem så man somnade gott..
lördagen steg man upp mörbultad & becka kom & hämtade mig för att gå på julmarknad, dagen slutade hemma hos ullis med mysmiddag & tedrickning sedan så åkte vi till elias på nattfika, idag så har jag stickat lite, spelat kort & snart ska jag & andrea iväg på innebandy!! underbart :)

Imorgon kommer jag till dig mamma, finns något bättre än en mamma? dom ger en trygghet, kärlek, tröst, glädje, styrka, visdomsord ja allt och i samma paket, MUMS!!
 
ne nu ska jag fixa mig lite..

klockan är 15:56 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback