23:05



Idag så vart det en hel stanvandring med denna karl vid namnet Linus, det var en mysig dag, mötte sedan upp Emilie fick lite tråkiga nyheter om att hon inte ska med upp till sälen.
men det var en grymt mysig dag.. hittade julklappar & lite nödvändigheter till sälen!
självklart hittar man en massa kläder när man absolut inte har råd, får sy sina egna, men det tar ju sån tid!
Men jag köpte ett par Mimmi tofflor ifrån H&M hur sööta som helst & kostade bara 98:-, som hittat!
Sen så var det ju halva priset på ALLT på dressman, kunde man fynda lite julklappar :)

Imorgon blir det först Lunch med Emilie sedan bio med ett gäng, mysigt!
som jag längtar till sälen..
men nu ska jag få i mig lite sömn tror jag..
Hej mitt vinterland, här kommer jag!

klocka är 23:09 och det här är atoossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback