22:22 ( Make a wish )

ååh, vart kan jag börja? min helg har varit den bästa på längen! åkte till sälen & hade kick off helg med VÄRLDENS BÄSTA gäng!! denna säsong kommer att bli underbar
vi var med om , mycket, skratt , glädje, lycka , allsång i bilen, god mat, sömnlösa nätter, PER & EMIL! , harrys , vurpningar i snön, spring mellan alla stugor, utbildningar , ja you name it!
jag tror när jag tala för alla att vi kommer att bygga på oss en hel del magrutor denna säsong med tanke på all skratt vi kommer att få  ;)
man måste uppleva allt själv, så jag tipar er , så fort ni har tagit studenten så SÖK JOBB där på lindvallens resturanger, inget man kommer att ångra tror jag, jag ska ju inte iväg förens 10:e  december så jag ska hålla er uppgraderade därifrån! Men om ni vill veta mer så kontakta mig! :)

Bilder kommer att komma :)

klockan är 22:26 och det här är atoossa




(ski lodge baren / food)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback