00:30


( karlskoga , visst är det vackert? det lilla man ser då haha! )

ja då var man här då i kära karlskoga i mitt mysiga hem :) älskar att få komma in i sitt rum & känna doften  en bladning av vanilj & nytvättat, det är så min mamma funkar, det ska luka gott överallt jämt & helst en massa ljus ska vara tända mysig mamma :)

Resan hit var inte lätt kan jag lova, jag missar först första bussen som skulle göra så jag kom lagomt i tid till station så jag tar nästa som ankomer tio min innan avgång, det hinner ´jag säkert tänker jag naiv som jag är , när jag hoppar på bussen så står det på fönstret Uplands Lokal trafik ger dig en bra service, no way säger jag bara, vi kommer hela tio min försent, dom tio min som jag skulle hämta ut biljetterna & sätta mig på bussen på var ju spillda , så jag ringde mamma beklagade mig lite & hon tyckte synd om mig men såg såklart något positivt i det hela som alltid " ja men tänk om något kanske händer det dära tåget, det kanske var meningen att du inte skulle hinna" haha ja hon är för go, men jag köpte mig en tidning lite frukt & en loka gick till miriam & sa hej sen vips så var klockan kvart i sju and off i go :)
känns iaf underbart att vara här,  jag känner mig så trygg & älskad! man kan aldrig växa ifrån att vara en mammagris, imorgon ska vi ha en supermys kväll har vi bestämt!

ne nu ska jag forsätta kika på tv sen sussa sött..

klockan är 00:37 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback