17:14

jaha så sitter man här ännu en dag, klockan är just nu 17:14 & det är mörkt ute? hjälp vad tiden bara rinner iväg, bara för några månader sen var det jätte soligt & ljust ute vid denna tidpunkt..
hösten är mysig, men den har sitt mörka i sig också, dom flesta blir så deprimerande & gömmer sig helst, vilket gör mig ledsen & man påverkas mer än vad man tror, man måste försöka hitta sitt ljus när man vill falla i mörkret så man orkar överleva.

Jag hörde något fint & djupt på tv nyss " det finns två tragedier här i livet , det ena är om man inte får allt som hjärtat hoppas på & det andra är om man får det" , man kan anylsera sönder en sån här sak, & jag vet inte riktigt om jag håller med honom för jag är inte en sån deprimerad person, man får helt enkelt se livet ifrån olika synvinklar & inte vara så insnöad :)

ne nu ska jag forsätta med mitt stickande, väntar in Ullis & Simon Hörnqvist samt barn, dom kommer på besök ikväll & stannar två nätter tror jag, alldeles mysigt :)

klockan är 17:21 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback