00:38

Livet är verkligen likt ett kinderägg - fullt med överasskningar.
fast jag antar väl att det är , dessa överasskningar vi lever för? 

 Just nu lever jag för ett hopp om morgondagen, att livet ska bära mig vidare till sälen, vill helst inte söka andra jobb för att jag lagt min tillit på sälen helt & hållet, naivt tänker du, starkt troende tänker jag!
 
Annars då? joo livet rullar på, känns ju att man lever mellan varven, men hey det är lugnt jag är van :)
ingen skada skedd såhär långt..

mycket som har hänt & återstår att hända, ett avslutat kapitel har skett i mitt liv & jag är redo att fylla ut boken, jag ser framemot livet!
Det här är inte slutet på något gammalt, inte heller början på något nytt utan början på slutet av något gammalt.

Klockan är nu 00:43 och det här är Atoossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback