15:50

Tanken slog mig idag, jag måste måste måste verkligen skaffa körkort innan jag blir tjugo, jag har 6 månader på mig, åh! hoppas verkligen att jag hinner, jag får ligga i nu..
Det är just pluggbiten som får mig att skjuta upp det hela för att köra bil är ju roligt.
ni får gärna komma med tips om olika pluggmetoder :)

annars så sökte jag till en fin tvåa mitt i centrala uppsala idag, hoppas att den blir min, det vore så skönt att få eget, en tvåa mitt i stan för ett bra pris var som hittat!

Jag är fortfarande lite delad på om jag ska åka till uppsala imorgon eller vara kvar i Karlskoga över helgen?
time will tell..

jag borde verkligen ta tag i tvätten också.. typiskt

klockan är nu 15:56 och det här är Atoossa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, kvinna. Du gav mig precis magknip! Jag måste också ha körkort!

Alltså, du o jag på vägarna.. Det kan bli farligt. Haha!

Postat av: atoossa

haha i know, snacka om att ambulansen kommer att få ligga i när vi har kammat hem körkoret ;) hur är läget annars då darlo?

2008-10-25 @ 15:12:38
URL: http://atoossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback