15:45

åh så sjuktligt mycket tvätt efter min lilla turné, skönt att man har en mamma som är hjälpsam ;)

Jag kan verkligen lova att jag njuter av varje lilla stund som jag är ledig, kollar på film läser, skriver tänker helt underbart att bara få vara :)
Såg precis på en tragisk film, American Crime, berörd en på djupet...
Nu mamma bakat muffins så vi ska ta en liten fika



Jag & Johanna dividerade ( efter vårat fina besök i halmstad haha ;) ) om vi skulle vara tre vänner eller comviq kompis men kom fram till att varför inte samanlänka dessa fina ord till TRE KOMPISAR underbart då kan man både ha kakan & äta upp den ;)

klockan är 15:49 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: Anja

Vad söt bild på er tjejer, nu följer jag din blogg så kan du följa min,

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback