23:00

Mitt liv som en happy camper, varade i 38 dagar där i mellan bodde jag någong natt på hotell, sen hamnade vi på något kristet vandrar hem & sedan en lägenhet i sthlm för att våran husbil valde att ge upp när vi befann oss i falkenberg.

dom här 38 dagarna har varit något utav det roligaste, sjukaste, jobbigaste, nödvändigast jag har gjort i mitt liv, jag har fått så mycket samt gett ut så mycket utav mig själv som jag inte riktigt visste fanns. Har lärt känna mig själv på ett helt annan plan, testat mina gränser & mitt tålamod. Tack alla fina comviq kompisar för att ni har orkat med mig under alla dessa dagar, livet är inte alltid det lättaste


hela min comviq resa börjar när jag befinner mig i uppsala en månad slutet på juni ska hoppa tåget till min kära mor för lite avkoppling & livsråd tänkte jag, precis innan jag hoppar på tåget så ringer min mobil , hellmers, han byter några välvaldord lite kalltprat tills han droppar det, frågar om jag kan sätta mig på ett tåg till falkenberg redan på onsdag för att vara bort till den 15.e agusti, chock som jag får säger jag att jag måste tänka på det någon minut vi babblar vidare & jag tackar ja till jobberbjudantet utan att riktigt veta vad jag tackat ja till, men bra låter det dock alldeles för lite tid hos min bästa vän mamma! men där så började min resa ni ska få se kort som får tala för sig själva, men allt verkligen allt har hänt under denna resa känns så sjukt att det är över men samtidigt så otroligt SKÖNT återigen hos min älskade mamma & bara vilar ut, ni har tröttheten kommit i kappen en kan man säga, samt rastlösheten van att jobba 8 timmar om dagen & nu får jag lägga upp min dag lite hur jag vill, skum känsla..

ska berätta mer om min fina resa, nu ska jag lägga över lite bilder & framöver blir det att satsa på körkort för det är jag VÄRD!

klockan är 23:11 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback