klockan syns inte!

vilken daag, jag har städat, packat & kollat på en massa Gossip girls avsnitt, åh vad jag älskar den serien!
Jag är en riktig sucker för romans på tv & i böcker, hjärteskärande verkligen..

Jag undrar om jag kanske borde ta & sätta mig på ett tåg till sthlm ikväll redan? ska ju ändå befinna mig där imorgon kväll eller måndag morgon, hm hm, what to do?
Känns lite drastiskt att ta sitt pick & pack, bara dra nu? nej en dag till med min kära mor är behövligt minst sagt!
bara det att man blir så lätt rastlös när man kommer hem till familjen, fast det kanske kan behövas i denna stressade värld vi lever i..
Nu ska jag göra mig en kopp te & dyka in i min älskade bok!

hur kan jag lämna dessa charmknuttar?


 
My beloved mother & brother, älskar er!


den digtiala klockan syns inte på datorn? skumt, aja klockan är vad den är & det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rastlös!!!!! Snacka om att dra på sig p-böter!

2009-08-25 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback