11:01 ( 23/7 2009 )

saker & ting blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig som det så fint låter :) det är SÅ sant, just nu befinner jag mig i en husbil i helsingborg med tre okända personer mer eller mindre som jag har lärt känna nu under min två veckors tid, jag är ute på sommarturne en riktig happy camper åker ifrån stad till stad & jobbar det ni, jag CAMPAR! haha inte tältar dock utan har ju med våran kära husbil!

jag ska berätta senare om hur det kom sig att jag hamnade här, jag säger bara ett namn lägg det på minne Andreas Hellmers.. haha, ne nu ska jag ut & andas in skåne luft snart börjar vi jobba!

klockan är 11:07 och det här är atoossa

haha ett inlägg jag hade skrivit den 23/7 2009 som inte hade publicerats, intressant :) men här kommer den då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback