17:47







här har ni lite sommarbilder, märker själv hur mycket jag älskar svartvitt, haha ska börja ta bilder i liter mer färg, livet måste ju kunna fångas i dess fina färger också..

Har haft en finfin dag, har stekt ute i solen med Dalls & Lelle. lyssna på musik flummat, lagat käk, nu sitter vi inne ska ta en siesta sedan städa lägenheten , kan behövas..

Helgen var super kul, i fredags var vi här käkade midsommarkäk, sen drog vi till adele firade midsommar sedan tog vi oss in mot stan & avslutade kvällen på village, med tre timmars sömn röda ögon krigade vi oss till jobbet, jobbade till klockan sex ungefär då drog sara med mig till ojojoj på medis där vi hade en mysig afton sedan tog jag mig hemåt mia ringer klä på dig du ska med ut, jasså sa jag, lätt övertalad som jag är bytte jag om tog min inåt mot stan mötte upp mia gick in på sutecompaniet men vände ganska snabbt ögonen gav upp, så jag sökte mig till en säng!
Igår var en mysig dag , lugn & skön kvällen blev det mer fart & fläng först utecomaniget sedan Café Opra, riktig trevlig afton :) tack alla för sjukt rolig helg!

Nu ska jag lyssna på bra musik & drömma mig bort..

Klockan är 17:53 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback