22:22 ( make a wish )





Matrix på tv, med täcken inlirade runt om oss så njuter våra ögon av tv:ens ljusa sändkanaler eller något ;)

Och allt medan regnet faller formas världen till en gyttjepöl
Men ja kan lugnt sitta kvar med solen som min bästa vän
Mitt cykelstöd har brustit nu men ja ser saker positivt
Och flyter runt i leran som en livsnjutande krokodil
Men hur länge håller de i sig ja skiter väl i meningen me livet sen och hoppar över relingen på bildäck 5
Nä ja sitter hellre me humor som en sjuåring o bedriver åtnjutning utav uttråkning
För de lär väl inte leda till nått som e värt att leva för
Och inget läkande ledan äter mig tills ja e blek o dör
Och ärligt talat visst är det smart att räkenskap gjort att ja fick en annan regissör till mitt liv av Larry Clark
Men välbetald nää det lär ja väl aldrig bli
För ja är så klart kvar o strävar i samma skit
Så andas ni för allt e på noll o står still ja tänker i alla fall rulla tummarna och blicka min blick framåt

klockan är 22:33 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback