11:16

Dålig uppdatering här känner jag, men mycket som händer så har inte haft någon tid att sitta här men ska bli skärpning..
Är fortfarande i Stockholm, jobbar på helgerna, lever livet om dagarna :) u n d e r b a r  t..
Vädret kunde ju ha blivit bättre, menmen sånt är livet :)

Får se om vindarna bär av utomlands till hösten då, big plans, lite less på svergie för tillfället, kan ju prova något nytt det är ju inte som att svergie kommer att gå upp i rök bara sådär :)

I helgen så har jag jobbat både i uppsala på fett med kärlek och i stockholm på grönan & plattan, haha plattan var BÄST!
några hemlösa fick för sig att dom var våra "bodyguards" så man gick mer än säkert där kan jag lova & dom höll koll på våra grejer så fort vi inte var i närheten osv.. haha LOVE THEM!

Idag så skiner solen, ohlala tossa är glad kan jag lova, dessutom så var mika här på besök igår hon har varit i magaluf en månad, gosch va kul det var att få träffa den bruden!
nu ska jag ut & njuta av solen..

Saknar dig mamma!




klockan är 11:20 och det här är atoossa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback