12:45

Hejhej Hallå.. Ja jag lever, man kanske ska ta & ta upp denna blogg ännu en gång?
Tänk att jag har hunnit med en hel säsing i sälen sedan jag sist skrev, men i början hade våran stuga inget internet & att gått till jobbet för att blogga kändes lite väl abitiöst, sedan så rann det ut i sanden, man hade 1000 saker att göra så att sitta vid datorn var väl ens sista pioritet mer eller mindre.
Men hey nu är jag här livs levande & tillbaka i stan, vilket känns helt sjukt då jag inte befinner mig i Uppsala längre utan är mer eller mindre en linköpings bo nu förtiden, LINKÖPING?! vad hände? bara Gud vet..
Men jag trivs grymt bra här, resan hit har varit kantig & svår men nu är jag här, & för första gången känner jag att jag har hela världen framför mina fötter & vet ni vad? jag ser framemot livet..
Det var en otrolig upplevelse att få vara i sälen uppleva & utvecklas där, men samtidigt är jag glad att vara tillbaka :)

Så nu får nu ta & följa mig lilltjejen i "storstan" Linköping!

klockan är 12:50 och det här är atoossa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback