21:17

Idag så gick jag & skaffade mig ett lånekort, då har man väl verkligen bestämt sig för att bosätta sig på ett ställe va?
VUXENPOÄNG!
haha känns sjukt konstigt & om bara några dagar är jag inskriven i Linköping kommun, and i like it!
Något som jag däremot inte gillar är TVÄTT oh lord så mycket tvätt, äger jag ens såhär mycket kläder? mycket dumt..
har tvättat sedan klockan fem idag & är inte klar på LÅNGA vägar.. Aja det är väl livet antar jag :)

Ikväll rullar däcken emot Stockholm för att ha en sälen reunion & hälsa på min käraste Carro

klockan är 21:19 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: Michaela

Då ses vi i gävle på fredag gumman;)

2009-05-20 @ 21:29:38
Postat av: atoossa

haha mycket möjligt ;) ni blir där hela helgen eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback