12:23

Åh alltid lika mysigt att prata med viktor på msn, han befinner sig fortfarande på andra sidan jordklotet!

-atoossa, a social geek säger:

 

fin låt
Voxxxlin säger:
du e fin jag e fin vi e fin


annars då? jo jag har flyttat in i min lägenhet, sover för tillfället på en madrasss å om någon har lust att hjälpa mig att flytta över min soffa inom kort så säg gärna till!

Har införskaffat mig en loftsäng dessutom, great! måste hämta den bara men det löser sig Gud är god!
Ni får ändå komma över på en kopp te inte kaffe ( Mattias ) för det har jag tyvärr inte, usch för sånt..

Youth konfereansen är full igång, becks är här & hälsar på det gillar vi, fialotta hoppar runt på kryckor hon har opererat sig :( det gillar vi inte! men henne gillar vi, UHJA!

Ne nu ska jag städa, diska, fixa & trixa lite, sen till Lo fika med molls avk milla sedan jobba i coffeshopen mellan 16:00 - 00:00 BE THERE!

( sämst går inte att ladda upp bilder...)

klockan är 12:27 och det här är atoossa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback