12:38



God in my resting
There in my working
God in my thinking
God in my speaking

Be my everything
Be my everything
Be my everything
Be my everything

God in my hoping
There in my dreaming
God in my watching
God in my waiting



Gud är så bra, han är verkligen det..
Hur många gånger har man vacklat, fallit ner ner, men han hjälper en att resa sig upp igen & det bästa av allt är han så barmhärtig, så full av nåd & förlåtelse.
Jag vill leva mitt liv efter hans vilja & att jag inte gjort det hitills under dom senaste åren utav mitt liv är ofattbart, finns ingen man kan ha större förtröstan på.
Så bortkastat tid att inte leva med honom för honom..
du är underbar & jag är din allt förevigt. Lär mig att vara som du!

klockan är 12:44 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: Charlottis

Du anar inte hur glad jag blir när jag läser detta! Du har alltid funnits där i en bön eller tanke då och då och jag vet att Gud har så mycket för ditt liv och att du ska våga lita på honom. Du är en underbar person! Du har insett och upplevt något verkligt och viktigt och jag vet att de i din närhet också kommer få del av det, för du är en solstråle som utsrålar det som finns på din insida Atoosa.

Kärlek Charlotte

Postat av: Charlottis

Du anar inte hur glad jag blir när jag läser detta! Du har alltid funnits där i en bön eller tanke då och då och jag vet att Gud har så mycket för ditt liv och att du ska våga lita på honom. Du är en underbar person! Du har insett och upplevt något verkligt och viktigt och jag vet att de i din närhet också kommer få del av det, för du är en solstråle som utsrålar det som finns på din insida Atoossa.

Kärlek Charlotte

2009-10-21 @ 16:04:09
URL: http://another.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Åh vacker text! Såå sant. Att leva utan honom gör livet svårt. Du är underbar Atoossa och Gud har sjuukt mycket planer för dig!!

2009-10-22 @ 11:57:25
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Anonym

öh

2009-10-23 @ 15:48:27
Postat av: Soheila

Gud ger inte upp med oss!Gud fortsätter att arbetar med oss människor TORTS våra begränsningar och misslyckanden!Guds syfte beskrivs i ROM 8:29



älska dig mamma

2009-10-25 @ 21:31:23
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback