23:13

Ibland kan man undra hur vardagen kan se ut, om man hade tur att få va med någon som du!


Älskar hösten det är så mysigt, jag & sara bor nu tillfälligt mitt inne i stan bakom max, så det är lätt att bli för bekväm av sig.
Letar jobb om dagarna, lägenhet & leker rumpan av oss, medan höstlövarna färgar sig oranga, gröna, bruna i alla färger som gör en varm i magen. ME LIKE!

Idag ville solen leka med oss, det var något att tycka om.
Lyckades ha sönder tv:en men fixade till den efter några hjärnlösatimmar!

Ja jag trivs med livet, i helgen blir det jobb a la COMVIQ i sthlm, ses där alla wunderbarns, nu ska jag krypa upp i soffan brevid sara som skrattar så fint till scrubs..

klockan är 23:17 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: kia

hej tjejen!

hoppas du mår bättre än sist vi hördes nu, tänkte bara kolla läget med min tröja vill väldigt gärna ha den nu. du kanske kan posta den nu i veckan?

kram kia

2009-09-27 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback