08:55

Jag ser attsolen är på väg upp att lysa uppsala staden , det gillar vi!
Vi går ju iaf mot ljusare tider & det är det som räknas!

Söndagen var helskön dag kändes som att jag levde i min lilla egna bubbla hela dagen mer eller mindre & bara myste, sånt är värt!
Kvällen bjöd på herkules skönt att man har barnasinnet kvar, den ska jag aldrig förlora!
Med c:a fem timmars sömn idag ska jag kriga mig till jobbet, fantastiskt jag är ju inte ens trött?

annars då? jo det rullar på, saknar min mamma oändligt mycket!
Lyssnat på donavon frankenreiter? inte? gör det! hans röst gör en att vilja flytta ut till ett litet smahälle med jordens mysigaste hus stor veranda med en hammock på framsida spela guitar hela kvällarna & kolla på stjärnorna, YUMMI!



Eller bara ligga där vore ju inte helt fel det heller?

Don't worry about tomorrow
I just want to stay
So we can make it through
Another beautiful
Another beautiful day
You and me baby
We're gonna make it through
Another beautiful day

klockan är 09:03 och det här är atoossa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback