16:15

så dålig på att uppdatera, sorry! ska försöka bättra mig, vet egentligen inte varför jag är dålig på det, för det är ju ganska roligt med blogg men man behöver kanske en drivmotor? nåja here we go again..

just nu strömmar Anya marina - Whatever you like ur högtalarna, sjukt bra låt, lyssna på den man blir glad!

Livet rullar på, lägenheten blir sakta men säkert klar, ett steg i taget jobbigt när man vill att allt ska bli fixat på en sekund typ! fast det går ju inte, livet är ingen film även om man många gånger önskar det.

Igår var det spelkväll bra start på ett som kommer bli underbart år, 2010, vart är flygande bilarna?
Man hade en bra livlig fantasi som liten!

Ikväll blir det lite kalasmys hos rebecka som blir 21 idag Congrats lilldamen, vi andra står i kö för åldrandet som kommer ofrivilligt!

Nu ska jag dyka tillbaka till min tvätthög, God have mercy..



And everywhere I look
Everything is looking so good
Everyone is you
And I know I tend to rush straight in
I just don't know where to begin
When everyone is you, everyone is



Klockan är 16:23 och det här är atoossa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback