18:59

kvällen till all ära vart ju inte som man tänkt sig, det blir nog aldrig riktigt som man tänkt sig.
that's life huh?

Åh är så pulkasugen, någon som är sugen? jag är iaf så hjota till om du också är det.
annars så går jag gärna på bio, vem gör inte det liksom? sjukt mys..

Det är ganska kallt i min lägenhet, lite smått jobbigt särskilt för sånna lättfrusna som mig själv men vad gör det om 100 år?

Idag har jag jobbat, sjukt lugn dag på jobbet, bakade muffins för att jag fick tidöver vaniljmuffins med aprikoser i sen gick jag över till brok & lämnade en påse för hon är sådär chocolate smooth and that i like alot!

Nu ska jag kolla om det finns någon bra film på bio annars blir det en mysig hemmakväll med kanske lite tvspel & en skön film

klockan är 19:13 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback