10:35

Jag satte på tv:en medans jag hade min fokus på datorn slängde en snabb blick mot tv:en där står det " Att försöka även om det blir ett stort misstag utav det hela är mycket bättre än att aldrig ha försökt" Det var sådär mitt i prick, alla säger det, hellre att försöka än att gå hela livet ovetande?
Åh jag är så feg varför är jag så feg?
Gud ge mig styrka, hör mina böner!
 
Låten Empire state of mind med jay -z & alicia keys gick igång precis & jag upptäckte precis att han rappar denna text på slutet Hail Mary to the city your a Virgin,
and Jesus can’t save you life starts when the church ends
, där håller jag verkligen inte med! Ditt liv kommer aldrig att börja på riktigt om du inte har Jesus i ditt liv Jay - z!..

Pratar med min Goda vän Kalle han är nere i sydafrika med sin flickvän Matilda och hjälper Aids drabbade, så häftigt! all creed till dom, det är sånt man ska göra så man får känna att man lever, göra något betydelsefullt!
creed till alla som drar iväg & går sitt liv några extra mil för någon annan.

Nej nu kanske man borde röra sig mot stan lämna lite cv:en, gå in på banken osv! sen kommer fia min bättre hälft & ber en bön med mig.
Gud hör dina böner, alla böner även dom du inte säger högt!

Bless

klockan är 10:58 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback